Day Nine

An Nawhes Dedh

De Merher, an degves a vis Genver. Rag fra “Merher”? Piw po pandr’ew Merher?
Wednesday, 10th January. Why “Mercury”? Who or what is Mercury?
An behatna planet et agan Kevreyth Howlek ew (h'an nessa dhe’n howl). Düw Rôman o ev ewedh, messejer an dhüwow.
It is the smallest planet in our Solar System (and closest to the sun). He was also a Roman god, the messenger of the gods.
Jorna teg o hedhyw. An howl a spladna ha nag o bes bohes gwenjek.
Today was a lovely day. The sun shone and it was only slightly windy.
Me a whithras o stüdhla. Thera nebes damach dhe’n to ha me a gavas dowr a jei. An hager awel a wrüg lôwsel kentrow. E veu odhom dhebm a vorthol ha skeul.  

I checked my studio. There was some damage to the roof and I found water inside. The storm had loosened nails. I needed a hammer and a ladder.

Comments

Popular posts from this blog

2024 Day 97

2024 Day 107

2023 Day 158