Day Seventeen

An Seytegves Dedh

De Yow ew, an ethdegves a vis Genver. Rag fra ew an jedh henwys “de Yow” en Kernôwek? Gelwys ewa warlergh “Jove”, düw Rôman an ebòrn. En Sowsnek thew an jedh gelwys warlergh düw Noor: “Thor” ew düw an  taran.
It’s Thursday, the 18th January. Why is the day named “de Yow” in Cornish? It’s called after “Jove”, the Roman god of the sky. In English  the day is called after a Norse god: “Thor” is the god of thunder.

Nag o vy lôwen hedhyw. Nag ew teg an gewer, ha nag eus o ehes dhebm. Ma drog branja (bryansen) dhebm. Me a venja moas mes bes na ellama. Res veu dhe’n gour vy kerdhes gen an kei y honan.   
I am not happy today. The weather is not lovely, and I am not well (I do not have my health). I have a sore throat. I would like to go out but I can’t. My husband had to walk with the dog himself.

Nag eus ewl voos dhebm hedhyw. Me a wrüg fittya cowl losow, saw nag eus whans dhebm y dhebry. Martesen me a vedn debry dehen rew et y le.
I have no appetite today. I prepared some vegetable soup but I don’t want to eat it. Perhaps I will eat ice cream instead.


Comments

Popular posts from this blog

2024 Day 97

2024 Day 107

2023 Day 158