DayTwenty-one

Kensa Dedh Warn Ügens

De Lün ew, an nessa warn ügensves a vis Genver. Hedhyw vettin thera howl ha me a veu lôwen. Me a gerras (gerdhas) adro dhe’n lôwarth vy ha me a veu lôwen.
It’s Monday, the 22nd January. There was sun this morning and I was happy. I walked round my garden and I was happy.
Nag üjy an howl o spladna na fella, saw lôwen o vy whath. Rag fra (Praga)? Drefen boas flourys et o lôwarth: lies flour kigliw ha nebes flourys melyn ha rüdh.
The sun is no longer shining, but I am still happy. Why? Because there are flowers in my garden: lots of pink flowers and a few yellow and red flowers.
Ma prisk camellia dhebm. Anjei a florysh en Kernow. Onan broas ew gorerys gen flourys kigliw. Ma dhe brisken vian pemp flour rüdh. Dadn an prisk ma brially melyn o cüdha.

I have camellia bushes. They flourish in Cornwall. A big one is covered in pink flowers. A little bush has five red flowers. Under the bushes yellow primroses are hiding.

Comments

Popular posts from this blog

2024 Day 97

2024 Day 107

2023 Day 158