Day Fifty-five


An Pemdhegves Dedh ha Dogans

De Sül, an pempes dedh warn ügens a vis Whevrel. Jorna pur yeyn arta, gen gwens yeyn crev. Nag o vy whansek dhe voas mes, bettegens thera odhom dhebm dhe voas mes gans an kei. En gwella pres, nag era whans dhodho a gerdh hir.
Sunday, the 25th day of February. A very cold day again, with a strong cold wind. I was not desirous to go out, however I needed to go out with the dog. Fortunately, it did not want a long walk.
Me a wrüg fittya meur a voos rag kidnyow. Thera ostyjy dhen dhe gefewya o fedn bloodh. Nei a dhabras yar rostys gen tettys, poltat wheg, broclow, cawlflour, caretys, onyon, pes ha sugen kig. Nag era vy o tebry kig o honan, saw da ew genam cawas lies losowen diffrans.
I prepared a lot of food for dinner. We had guests to celebrate my birthday. We ate roast chicken with potatoes, sweet potato, broccoli, cauliflower, carrots, onions, peas and gravy. I don’t eat meat myself, but I like to have lots of different vegetables.

Comments

Popular posts from this blog

2024 Day 97

2024 Day 107

2023 Day 158