Day Ten

An Degves Dedh

De Yow, an üdnegves a vis Genver. Hedhyw tho jorna teg arta. Gordhûher ew lebmyn ha gyllys ew an howl. Yeyn ew drefen nag ew comolek.
Thursday, 11th January. It was a lovely day again today. It’s evening now and the sun is gone. It’s cold because it’s not cloudy.
Me eth dhe Tewyn Plüstry e’n mettin rag whiles shoppa gravyer. Ma dhebm hanath arhans rag clappya Kernôwek. Res o dhodho boas gravys gans o hanow warnodho. An den wheg a’n polsyas ragam ewedh.
I went to Newquay in the morning to look for an engraver’s shop. I have a silver goblet for speaking Cornish. It had to be engraved with my name on it. The kind man polished it for me as well.
Nessa, res ew dhebm kemeres an hanath dhe venyn en Truru kens an kesstrif en mis Meurth 2018.

Next, I must take the cup to a woman in Truro before the competition in March 2018.

Comments

Popular posts from this blog

2024 Day 97

2024 Day 107

2023 Day 158