Day Sixty-six


An Wheffes Dedh ha Trei ügens

De Yow, an ethves mis Meurth. Me a wrüg enjoya an jedh. An howl a spladnas ha thera dhebm kerdh da dhe’n tre. Teg o an mor ha’n treth. An kyttrin a veu a dermyn ha nag o anes po yeyn.
Thursday, 8th March. I enjoyed the day. The sun shone and I had a good walk to the village. The sea and the beach were beautiful. The bus was on time and it wasn’t uncomfortable or cold.
Me a vettyas gen cowethes en shoppa art en Truru ha cows dro dhe’n towlow rag de Sadorn. E vedh cuntellyans en Solar Art Tate en Porthia.  
I met a friend in an art shop in Truro and talked about the plans for Saturday. There is going to be a meeting in the Tate Art Gallery in St Ives.
Òja hedna me eth dhe bosty bian rag debry li. Me a dhabras cowl por ha poltat gen bara gorm ha manin. Nebes cowethesow erel a dheuth ha nei a dhelinyas ha liwya. Me a wras carten rag Dedh Damyow (Dedh Mabmow). Thera keffres ha’n baner gwydn ha dû etto, keffres ha lily an Corawes ha colmow Keltek. Otta hei!

After that I went to a little restaurant for lunch. I ate leek and potato soup with brown bread and butter. Some other friends came and we drew and painted. I made a card for Mothers Day. It has the black and white flag in it, as well as daffodils and Celtic knots. Here it is!



Comments

Popular posts from this blog

2024 Day 97

2023 Day 158

2024 Day 107