Day Sixty-two


An Nessa Dedh ha Trei ügens

De Sül, mis Meurth, an pajwora dedh. An tempredh e’n mettin a veu dewdhek degre Celsius (terdhek degre ha dogans Fahrenheit) moy po le. Nag o an awel yeyn. Spladn o an howl ha me o kerdhes gans o hei, saw thera cloudys tewl e’n ebòrn. E’n gwella pres me a dheuth tre kens dalla an glaw.  
Sunday, March 4th. The temperature in the morning was about 12OC (53OF). The weather was not cold. The sun was bright as I walked with my dog, but there were dark clouds in the sky. Fortunately, I came home before the start of the rain.  
Nag era odhom dhebm a voas mes arta, etho me a wrüg redya ha mires ort TV (pellwolok). Ew da genowgh sportow gwav? Da ew genam mires ortans! Gwariow Olympek Gwav o entanüs. Da ew genam “Dauncya war Rew” magata.
I didn’t need to go out again, so I read and watched television. Do you like winter sports? I like watching them! The Winter Olympic Games were exciting. I like “Dancing on Ice” as well.

Comments

Popular posts from this blog

2024 Day 97

2023 Day 158

2024 Day 107