Day Hundred and Fifty-two


An Cansves Dedh Dogans ha Dewdhek

De Sadorn ew, an nessa dedh a vis Efan.
It’s Saturday, the 2nd day of June.
Me a wrüg còsca gwel newher, etho nag o vy skith hedhyw. An awel o spladn, tòbm ha howlek, ha me a dremenas jorna wheg gans o theylû.
I slept better last night, so I’m not tired today. The weather was splendid, hot and sunny, and I spent a nice day with my family.

Nei eth dhe gres lowarth gen bestas bargen tir ha tickiow Duw. Thera bestas erel ewedh. Da o oll an bestas, an gever dres ehen, dhe’n flehes wydn (gevellyon yong, üdn bloodh).
We went to a garden centre with farm animals and butterflies. There were other animals as well. The grandchildren (young twins, one year old) liked all the animals, especially the goats.

Comments

Popular posts from this blog

2024 Day 97

2024 Day 107

2023 Day 158