Day Hundred and Seventy-eight


Cansves Dedh Etek ha Trei Ügens

De Yow ew, an ethves dedh warn ügens a vis Efan.
It’s Thursday, the 28th day of June.
Art moy! Me a vetyas gen cothmans en Truru rag eva coffy ha delinya. Theram o saya dhe dowla golinyans o keveren geryow adro dhe’n mor. Saw nag eus rôm lowr war üdn volen rag oll an geryow en üdn lymnans. Martesen me ell gorra oll an bestas en üdn pyctur -  morvil, morgy, morvleydh, morgowles, h.e.  Ew broas lowr o folen? Thew morvil brassa ages morgowles.
More art! I met friends in Truro to drink coffee and draw. I’m trying to design a diagram linking words about the sea. But there is not enough room on one page for all the words in one illustration. Perhaps I can put all the animals in one picture – whale, dogfish, shark, jellyfish, etc. Is my page big enough? A whale is bigger than a jellyfish.

Comments

Popular posts from this blog

2024 Day 97

2024 Day 107

2023 Day 158