Day Hundred and Sixty-three


An Cansves Dedh Trei ha Trei Ügens

De Merher, terdhegves mis Efan
Wednesday, 13h June.

Me a welas medhek. Lebmyn ma medhegneth nowydh genam. A wra va cûrya o gwewen? Na wra. A wra va sawya o scoodh? Na wra. A wra va gwellhe o fas? Ma esperans dhebm. Me a venja whetha heb whibana, heb son!
I saw a doctor. Now I have new medicine. Will it cure my heel? No. Will it heal my shoulder? No. Will it make my cough better? I hope. I’d like to breathe without whistling, without a sound!
Ma canfas coth broas dhebm rag gwil pyctur nowydh. Res veu dhebm y liwya gwydn dhe güdha an kensa imach. Nebes garow ew, ytho na ellama gwil pyctur smodh! E vedh res dhebm ûsya garowder. Ma clij (glüs) ha bleus predn lowr dhe wül gwesk war’n hôl canfas. Nena me ell y liwya.
I have a big old canvas for creating a new picture. I had to paint it white to hide the original image. It’s a bit rough, so I can’t do a smooth picture! I shall have to use texture. I have enough glue and sawdust to coat the entire canvas. Then I can paint it.

Comments

Popular posts from this blog

2024 Day 97

2024 Day 107

2023 Day 158