Day Hundred and Ninety-five


Cansves Dedh Pemdhek ha Pajer Ügens

De Sül ew,  an pemdhegves dedh a vis Gorefan.
It’s Sunday, the fifteenth day of July.

Ma cromagrakel dhebm! Ma eneval glas et o lowarth. Prev whehtrosek gwelen ew. (Ma whegh troos dhodho bes nag ew ev askellek.) Ma va o tebry delkyow dreys. O flehes a wrüg gwitha anjei  rag enevales dov, etho me a wor hedna. Del skejwydh ew da ganjans magata. Rag fra ma cromagrakel dhebm? Dre reson thera vy o tedna mes oll o dreys - po trehy anjei dhe’n dor. Na vedh annedh dhodho – ha tra veth dhe dhebry.
I have a dilemma! There is a green animal in my garden. It’s a stick insect. (It has six legs but it is not winged.) It eats bramble leaves. My children kept them for pets, so I know that. They like privet leaves as well. Why do I have a dilemma? Because I am pulling up all my brambles - or cutting them down. It will have no home - and nothing to eat. 

Comments

Popular posts from this blog

2024 Day 97

2024 Day 107

2023 Day 158