Day Two Hundred and Thirty-four

Dew Cansves Dedh Pajwardhek warn Ügens

De Yow ew, an tryja dedh warn ügens a vis Est.       
It’s Thursday, the 23nd day of August.

Thera vy orth gwil lever-dedhyow rag nessa bledhen. Ma whans dhebm ûsya arwòdh an Zodiak rag pub mis. Hedhyw me a sayas delinya Sagittarius, an Sether.  Gwelys ew hedna lies gweyth pecar’a “centaur” – hanter margh ha hanter den. Calish ew dhe dhelinya hedna! Res ew porres delinya an dhew etta. Ha martesen me a wra dewis benyn in le a dhen. Ma odhom dhebm a whel moy warnodho.
I am producing a calendar for next year. I want to use a sign of the Zodiac for each month. Today I tried to draw Sagittarius, the Archer. That is frequently see like a “centaur” – half horse and half man. It’s difficult to draw that! It’s essential to draw both well. And perhaps I’ll choose a woman instead of a man. I need more work on it.  

Comments

Popular posts from this blog

2024 Day 97

2024 Day 107

2023 Day 158