2022 Day 233

 2022 Dedh Dew Cans Terdhek warn Ügens













De Sül, kensa warn ügens mis Est

Sunday, 21st August



















My a viras orth program televisyon da. My a welas Porth Cornow ha'n caplys telegraff. Pur a bris ens whath rag kescomûnyansow. My a welas whel Bo'talek ha metydhyon bal ha tüs bal. Lesley Trotter a lavaras adro dhe'n Divröans Meur a düs bal. Wòja hedna an program a viras orth marhoga war vord corf, legasty ha muyglen.  













I watched a good television programme. I saw Porthcurno and the telegraph cables. They are still very important to communications. I saw Botallack mine and bal maidens and miners. Lesley Trotter talked about the Great Emigration of miners. After that the programme looked at body boarding, lobsters and smuggling.


Comments

Popular posts from this blog

2024 Day 97

2024 Day 107

2023 Day 158