2022 Day 304

 2022 Dedh Tre Hans ha Pajar


















De Lün, üdnegves warn ügens mis Hedra.

Monday, 31st October












E'n bledhydnyow trei ügens ha deg thera dhebm jynn-snod ha my a bernas recordyans war snod gen Brenda Wootton ha John the Fish. An snod o henwys Pastys ha Dehen ha hedna o onan an canow etto. My a bernas an snod en shoppa bian e'n Peneglos Truru. Gellys nanj ew termyn hir ew an snod ha'n jynn-snod, bes my a gavas an recordyans war linen. Whei ell gosowes orto gen Covscrif Mûsek Nacyonal Kernow. Ma dhodhans an dyllans orijinal a'n  mûsek scrifys ewedh. Nag o bes trei dinar nanj ew cans bledhen!


















In the seventies I had a tape-recorder and I bought a tape recording by Brenda Wootton and John the Fish. The tape was called Pasties and Cream and that was one of the songs in it. I bought the tape in a little shop in Truro Cathedral. The tape and the tape-recorder are long gone, but I found the recording on-line. You can listen to it with the Cornwall National Music Archive. They have the original publication of the written music too. It was only threepence a century ago.





 













https://cornishnationalmusicarchive.co.uk/content/pasties-and-cream/



Comments

Popular posts from this blog

2024 Day 97

2024 Day 107

2023 Day 158