Day Fifteen

An Pemdhegves Dedh

An whetegves a vis Genver. Fatel ew an gewer hedhyw? Kemyskys ew hei. Terweythyow thew howlyek ha terweythyow ma keser. Res ew dhen kerres (kerdhes) tredh cawasow. Ha oll an termyn ma gwens. Calish (kales) ew kerres warbidn an gwens.
16th January. What’s the weather like today? It’s mixed. Sometimes it’s sunny and sometimes there is hail. We have to walk between showers. And there is wind all the time. It is difficult walking against the wind.
Me a worras towellow o mergh wydn e’n jynn golhy. Lebmyn ma odhom dhebm a wòrtos. Nessa me a wra golhy hy liednow ha nena hy dillas. Saw fatel ellama seha pub tra? Diswres ew o linen wolhas gans an gwens.       
I put my granddaughter’s towels in the washing machine. Now I need to wait. Next I will wash her sheets and then her clothes. But how can I dry everything? My washing line has been destroyed by the wind.
Ma’n gwens o whetha war an mor. Glas ew an mor hedhyw. Nei ell leverel hedna pub dedh, saw liw an mor hedhyw ew loos pecar’a (kepar ha) lüjiw. Ha ma todnow broas ha gwydn. Na venjama neyja e’n mor lebmyn.

The wind is blowing on the sea. The sea is blue/green/grey today. We can say that every day, but the colour of the sea today is grey like ashes. And there are big white waves. I would not like to swim in the sea now.

Comments

Popular posts from this blog

2024 Day 97

2024 Day 107

2023 Day 158