Day Twenty-five

An Pempes Dedh Warn Ügens

De Gwener ew, an wheffes warn ügens a vis Genver. Cas ew genam prei ha cas ew genam whenn ewedh. Ma plenteth a’n dhew et o lowarth. Ma whenn o tevy oll adro dhe’n ben o stüdhla ha ma’n predn o talla podry.
It’s Friday, the 26th January. I hate mud and I hate weeds as well. There is plenty of both in my garden. Weeds are growing all round the base of my studio and the wood is starting to rot.    
Me a spendyas nebes our e’n lowarth hedhyw. Me a wrüg palas ha tedna ha lebmyn nag eus whenn seul. Me ell payntya an predn gen oyl rag y witha. Ma odhom dhebm a nebes moy vel oyl dhe witha vy o honan!

I spent several hours in the garden today. I dug and pulled and now there are not so many weeds. I can paint the wood with oil to preserve it. I need something more than oil to preserve myself!

Comments

Popular posts from this blog

2024 Day 97

2024 Day 107

2023 Day 158