2026 Day 219

 2026 Dedh Dew Cans ha Nawnjek
















De Gwener, seythves mis Est
Friday, 7th August

Thera vy ow redya an whedhel "Jowan Chei a'n Horr". A wrüg Jowan kerdhes reb an meyn ma?  Scrifys veu en kensa gen Nicholas Boson nanj ew termyn hir (seytegves cansbledhen). Ma lies vercyon. Ma kevys genam nebes anodhans en cuntellyans gen Ian Jackson war y wiasva lovinglivingcornish. Meur ras dhis, Ian, rag dha ober da. Ha ma kevys genam whath moy! My a vedn rei sampels avorow.

I am reading the story "John of the Ram's House". Did John walk by these stones? It was written initially by Nicholas Boson a long time ago (17th century). There are many versions. I have found some of them in a collection by Ian Jackson in his website lovinglivingcornish. Thank you Ian for your good work. And I have found even more! I will give examples tomorrow.
https://www.skeulantavas.com/literature/jowan-chy-an-hordh

Comments

Popular posts from this blog

2026 Day 74

2025 Day 35

2023 Day 143