2026 Day 224
2026 Dedh Dew Cans Pajar warn Ügens
De Merher, dewdhegves mis Est
Wednesday, 12th August
Wednesday, 12th August
Puptra hedhyw ew adro dhe'n howl ha'n loor. E vedh difygyans an howl gen an loor. Pe eur a vedh hedna? Pana bres a vedh an gwelha dh'y weles? Pe telher a wra rei an gwelha gwel? A dal vy crambla war vena dhe vires? A dal vy mos dhe'n treth? Pandr'ew vorr an moyha saw dhe vires orth difyk? Na venjama treylya dall. Ma tellvolla e'n gegin, po my ell gwil camera toll pidn gen kisten. Etho, my a veu kemerys dhe'n treth, ha'm gohydh a dhros gwedrow golok specyal.
Everything today is about the sun and the moon. There will be an eclipse of the sun by the moon. What time will that be? What time will be the best to see it? What place will give the best view? Should I climb uphill to look? Should I go to the beach? What is the safest way to look at an eclipse? I do not want to go blind. There is a colander (a bowl with holes) in the kitchen, or I can make a pinhole camera with a box. So, I was taken to the beach, and my daughter-in-law brought special glasses.

Comments
Post a Comment