Day Two Hundred and Twelve


Dew Cansves Dedh ha Dewdhek

De Merher, kensa mis Est.
Wednesday, 1st August.
Gellys ew an jedh ha na ora vy pe le! Me a wrüg clanhe, fittya boos, gwitha flehes, gwary cartednow (gwary co gans an flehes), kerdhes gen keun, redya letherow, maga cònidnas ha cathas. Nag eus ourys luk e’n jedh. Na wrüga vy nakevy dhe dhebry ha dhe eva lies hanath a de ha coffy. Lebmyn, skith o vy. Nos da! Dursona dhewgh!  
The day has gone and I don’t know where! I cleaned, cooked, looked after children, played cards (a memory game with the children), walked with dogs, read letters, fed rabbits and cats. There are not enough hours in the day. I didn’t forget to eat and to drink lots of mugs of tea and coffee. Now, I am tired. Good night! God bless!

Comments

Popular posts from this blog

2026 Day 74

2025 Day 35

Day Two