2026 Day 283

  2026 Dedh Dew Cans Pajar Ügens ha Trei



























De Sadorn, degves mis Hedra
Saturday, 10th October













"My a vedn derevel ow lagajow tro ha'n menedhyow." Hemm ew an kensa linen Salm Cans Onan Warn Ügens. Menyng an scrifer o an menedhyow en Jerusalem, bes ma menedhyow dhe nei en Kernow. Nag era nei ow whilas gweres a-dhor an menedhyow. Thera nei ow convedhes agan le gen agan menedhyow. My a wel Carn Bre ha my a wör an dre ma ew Redrüdh. Thera vy ow qweles Ker Kif (po ew hedna Caer Dane?) ha otta vy en Peran Treth. Nei a wel Carn Breanek ha nei a wör an tû Breanek.












"I will lift up mine eyes unto the hills." That is the first line of Psalm 121. The meaning of the writer was the hills in Jerusalem, but we have hills in Cornwall. We are not seeking help from the hills. We perceive our position by our hills. I see Carn Brea (Hill Tor) and I know this town is Redruth. I see Caer Kief (Treestump Fort) (or is that one Caer Dane?) and here I am in Perranzabuloe. We see St Agnes Beacon and we know the direction of St Agnes.

Comments

Popular posts from this blog

2026 Day 74

2025 Day 35

2023 Day 143